SEO – tai stebuklas? Užsisakę SEO iš karto uždirbsite milijoną? Jei jums teikiamos SEO paslaugos, tai iš karto esate visa galva ir pozicijomis aukščiau už konkurentus Google paieškoje? Kiek daug klausimų, o tiek mažai patikimų atsakymų…
Mes esame „Smart guys“ – išmaniais sprendimais apsiginklavę interneto rinkodaros specialistai (ir specialistės). Mūsų tikslas – suteikti jūsų verslui tokias SEO paslaugas, kurios lemtų nuolatinį jūsų verslo augimą. Norime atsakyti į visus jums rūpimus klausimus apie SEO ir išsklaidyti įvairius mitus ir plepalus apie optimizavimą paieškai, kurie plinta internete.
Jei apie SEO žinote viską ir norite tiesiog užklausti kainų, susisiekite su mumis duotais kontaktais.
SEO yra angliškas terminas Search Engine Optimization – Optimizavimas paieškos sistemoms. Tai reiškia, kad jūsų interneto svetainė arba turinys yra pritaikomas (optimizuojamas) paieškos sistemos (Lietuvoje tai yra Google) reikalavimams. Google yra paskelbusi apie 200 skirtingų reikalavimų puslapiui, kuriuos jų robotai vertina ir pagal tai nustato pozicijas paieškoje.
Mūsų, sumaniųjų SEO specialistų, darbas yra išanalizuoti jūsų puslapį arba turinį ir priderinti prie Google keliamų reikalavimų, kad pozicijos paieškoje pagal tam tikrus raktinius žodžius būtų maksimaliai aukštos.
SEO atliekame:
- Reprezentaciniams tinklalapiams;
- El. parduotuvėms;
- Straipsniams žiniasklaidoje;
- Naujienų portalams, tinklaraščiams;
Kodėl JUMS reikalingos mūsų SEO paslaugos?
- Geresnės pozicijos paieškoje.
- Atlikus SEO paslaugas tinkamai, pozicijos paieškos sistemoje pagerėja pagal tam tikrus raktinius žodžius. Kuo daugiau jus mato tarp rezultatų, tuo geriau. Bet konkurentai irgi nemiega, todėl reikia tik aukščiausio lygio SEO paslaugų
- Padidėja puslapio lankomumas.
- Kuo pozicijos aukštesnės, tuo lankomumas yra didesnis. Nustatyta, kad apie 60 proc. paieškos sistemų naudotojų spaudžia pirmoje pozicijoje esantį puslapį, 20 proc. – antroje, o 10 proc. – trečioje. Likusias pozicijas spaudžia apie 10 proc. lankytojų.
- Didėja pardavimai.
- Jei puslapis tinkamai sutvarkytas, SEO pritraukia lankytojus, mąstančius, arba jau apsisprendusius pirkti jūsų prekes ar paslaugas. Tai labai motyvuoti lankytojai. Nesant SEO, puslapis gali sulaukti daug atsitiktinių lankytojų, kurie iš karto jį palieka, dėl ko galimai kenčia ir pozicijos.
- Populiarinamas prekės ženklas.
- Net jei lankytojas nepaspaudžia nuorodos paieškoje, matydamas prekės ženklą jį geriau įsimena ir esant reikalui gali užeiti į puslapį tiesiogiai, jau planuodamas pirkti jūsų prekes ar paslaugas.
- Būdas gerinti reputaciją.
- Kai pirmame paieškos puslapyje yra jūsų puslapis ir dar keli straipsniai, pasakojantys, kokie jūs šaunūs, jūsų reputacija tik gerėja. Tai labai aktualu pardavimais užsiimantiems verslams, kuriems reikalingi palankūs atsiliepimai – praktiškai visam šiuolaikiniam verslui.
- Rinkos edukacija.
- Kartais vartotojams reikia pristatyti paslaugą, ar prekę, kurią reklamuojate, išmokyti ja naudotis. SEO paslaugos padeda lankytojams atrasti reikalingą informaciją ir ją susieti su jūsų veikla.
- Darbas su klientais.
- SEO paslaugos gali ženkliai pagerinti jūsų verslo darbą su klientais (Customer support), nuolatos ieškančiais informacijos prieš skambinant pagalbos telefonu ar rašant žinutes klientų aptarnavimo specialistams.
- Ar norite būti rinkos lyderiais?
- O ekspertais? Jais tampa tie, kurie nuolatos yra matomi ir minimi įvairiuose šaltiniuose. Kuo daugiau apie jus informacijos internete, tuo labiau tikėtina, kad net tradicinių žiniasklaidos priemonių žurnalistai kreipsis komentaro vienu ar kitu klausimu. Prisistatykite, kaip rinkos lyderiai ir jais tikrai tapsite.
Prieš
Po
- Kas yra PPC?
- PPC yra tekstinės reklamos paslaugos, kurias teikia Google savo valdomame puslapių tinkle. Paieškos sistema yra tik vienas iš tokių šios kompanijos puslapių. PPC esmė – mokėti reikia tik tada, kai lankytojas paspaudžia ant reklamos savo noru. Taip į puslapį ateina motyvuotas pirkti lankytojas.
- Tekstinė reklama
- LTekstinė reklama Google Ads tinkle yra suvienodinta. Dėl to visi reklamos užsakovai gali naudoti tik tam tikrą simbolių skaičių ir tam tikra tvarka. Toks būdas leidžia išlaikyti vieningą PPC reklamos stilių visame pasaulyje.
- Google Ads – greitam rezultatui
- Google reklama rodoma tik tol, kol už jos paspaudimus yra mokama. Kai baigiasi paspaudimams skirti pinigai, reklama išnyksta. Tokiu būdu ši reklama yra labai trumpalaikė. Ją rinkodaros specialistai naudoja greitiems pardavimams gauti. Tuo tarpu SEO yra į ilgalaikius tikslus orientuota rinkodaros priemonė.
- Atsparumas PPC reklamai
- Pastaruoju metu rinkodaros specialistai visame pasaulyje stebi tokį reiškinį, kaip atsparumas PPC reklamai. Tai reiškia, kad dalis žmonių visiškai ignoruoja tekstines reklamas paieškoje ir iš karto pereina prie organinės paieškos rezultatų. Su laiku ši tendencija stiprėja, nes lankytojai išsiugdo tam tikrus įgūdžius, leidžiančius nebekreipti dėmesio į tam tikras reklamos formas. Dėl to organinė paieška yra kur kas vertingesnė.
- Ką reiškia „organinė paieška“?
- „Organinė paieška“ reiškia, kad paieškoje pateikiami rezultatai yra sunumeruoti vadovaujantis Google paieškos algoritmu, vertinančiu interneto puslapių atitikimą užklausai, o ne pagal pirktas reklamas. Tokie rezultatai išlieka ilgą laiką, todėl yra vertingesni už trumpalaikes tekstines reklamas.
- Pirmosios pozicijos
- Visų SEO specialistų tikslas – pirmosios paieškos pagal tam tikrus raktinius žodžius pozicijos. Kuo pozicijos aukštesnės, tuo daugiau lankomumo, tuo daugiau ir pardavimų. Deja, pozicijas valdo tik Google dirbtinis intelektas, kuriam „įtikti“ padedame mes, SEO specialistai.
- Jūs valdote tekstus paieškoje
- Taip, informaciją, kurią Google rodo paieškoje tarp kitų rezultatų yra valdoma. Tai vadinamieji Meta Pavadinimai (MetaTitle) ir Meta Aprašymai (MetaDescription). Nors jų apimtis ribojama, bet teksto čia galima įrašyti daugiau, nei PPC reklamose ir taip patraukti lankytojų dėmesį.
- Organinės paieškos strategija
- Rekomenduojame neapsiriboti vien tik savo interneto puslapio iškėlimu į pirmąją organinės paieškos poziciją. SEO specialistai dirba ir su turinio iškėlimu, taip pat ir kontaktine informacija, kuri rodoma paieškos dešinėje pusėje.
Vidinio SEO paslaugos
Vidinis optimizavimas yra puslapio pritaikymas paieškos sistemos reikalavimams keičiant tinklalapio techninius parametrus. Dažniausiai sutvarkoma vidinių puslapių taksonomija (interneto adresai), pasirūpinama Meta Pavadinimais ir Meta Aprašymais. Taip pat nurodomi struktūriniai duomenys (Schema.org), kurie padeda Google paieškos robotams geriau suprasti, apie ką yra puslapis, koks jo tikslas. Optimizuojami grafiniai elementai ir puslapio kodas, kad puslapio užsikrovimo greitis būtų itin trumpas. Analizuojama ar nėra kodo klaidų, ar viskas veikia. Vidinis puslapio optimizavimas reikalauja programuotojų darbo, tačiau po šios paslaugos pozicijos paieškoje dažnai pagerėja dramatiškai.
Išorinio SEO paslaugos
Išorinis puslapio optimizavimas – tai išorinių nuorodų rinkimas, darbas su socialiniais tinklais. Ar puslapis yra geras ir turėtų būti rodomas aukščiau kitų rezultatų, Google robotai sprendžia pagal įeinančių nuorodų skaičių ir jų kokybę. Nuorodos būna dviejų rūšių – „nofollow“ ir „dofollow“. Visos nuorodos sudaro „nuorodų portfelį“, kurio kokybė lemia pozicijas paieškoje.
Atgalinės nuorodos turi būti kokybiškos, todėl ne visada nemokamos nuorodos duoda norimą rezultatą. Tai gali būti ir labai rimta investicija, tačiau nuorodos dažniausiai lieka ilgą laiką, todėl pozicijos paieškoje taip pat išlieka gana ilgai.
SEO auditas
SEO auditas yra skirtas jaus seniau sukurtiems interneto puslapiams. Tai paslauga, kurios tikslas – išsiaiškinti stipriąsias ir silpnąsias tinklalapio vietas, kaip optimizuoti puslapiai. SEO auditas atliekamas analizuojant visus esamus puslapius, jų indeksavimo laiką ir kitus parametrus.
Mūsų specialistai atlieka SEO auditą itin kruopščiai. Net mažiausios detalės gali padėti pasiekti reikalingų rezultatų. SEO auditui naudojami išmanūs sprendimai, leidžiantys pamatyti tikrąją tinklalapio būklę ir pagal tai nustatyti tolimesnius SEO paslaugų veiksmus.
Vietinis SEO
Jau daugiau nei 60 proc. visų paieškų yra atliekama mobiliuoju įrenginiu. Mobilioji puslapio versija nėra jokia naujiena. Tačiau kuo čia dėtas vietinis SEO (local SEO)? Kai žmogus ieško naudodamasis telefonu, Google dažnai fiksuoja jo realią vietą, todėl rezultatai pateikiami tų įmonių, kurios yra arčiausiai ieškotojo fiziškai. Rezultatams parodyti naudojami ir Google žemėlapiai, kuriuose viskas vaizduojama interaktyviai. Tokia informacija yra labai naudinga vartotojui, tačiau ne visada Google ją rodo tvarkingai. Reikia SEO specialistų pagalbos, kad vietinis SEO būtų efektyvus ir naudingas. Mūsų specialistai pasiruošę padėti tai sutvarkyti jau dabar.